SZKOLENIE „Trener Personalny Online Coaching”
16 i 23 stycznia 2021 r.
LIVE ONLINE
REPS Polska oraz Personal Training Academy łączą siły w wyjątkowym projekcie skierowanym do obecnych jak i przyszłych trenerów personalnych i instruktorów fitness. Dzięki wiedzy i doświadczeniu specjalistów: Edyty Bartejczuk- Wolak, Mateusza Stypułkowskiego oraz Ilony Bałuski dowiesz się m.in. jak:
zbudować stabilny biznes trenera personalnego i instruktora fitness online
odnaleźć się w świecie VUCA i wyprzedzić konkurencję
przygotować ofertę usług online
wyglądają sprawdzone modele sprzedaży online
utrzymywać i budować długofalowe relacje z Twoimi podopiecznymi
budować silną i rozpoznawalną markę osobistą
Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie, które nauczy Cię jak budować stabilny biznes i dążyć do swoich celów zawodowych i życiowych bez względu na okoliczności zewnętrzne. Podczas szkolenia poruszymy obszary managementu, marketingu oraz sprzedaży.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
CZEGO BĘDZIESZ SIĘ UCZYŁ:
Dzień 1 blok 1
Prowadzący: Mateusz Stypułkowski
- Współczesne otoczenie gospodarcze, społeczne i prawne oraz jego wpływ na pracę trenera personalnego.
- Świat VUCA – charakterystyka.
- Metody budowania i rozwijania biznesu trenera w warunkach VUCA.
- Zarządzanie Agile jako główna składowa komercyjnego sukcesu trenera.
- Trener Personalny online; wyzwania i przekonania.
- Jak przygotować się do pierwszej sesji online.
- Produkty online w ofercie trenera personalnego.
- Pierwsze wystąpienie online: warsztat dla uczestników.
Dzień 1 blok 2
Prowadząca: Ilona Bałuska
- Budowanie marki osobistej trenera personalnego online.
- Analiza marek osobistych trenerów sukcesu – recepta na sukces – case study.
- 10 kroków do zbudowania rozpoznawalnej marki osobistej – budowanie osobistego planu rozwoju.
- Skuteczny marketing sprzedaży online: analiza 2 modeli planu sprzedaży.
- Opracowanie planu sprzedaży pierwszego produktu online.
- Technikalia; platformy streamingowe, portale płatności online inne narzędzia pracy online.
Podsumowanie pierwszego dnia.
Dzień 2 blok 1
Prowadzący: Edyta Bartejczuk Wolak
Każdy uczestnik zostanie poproszony o wcześniejsze wypełnienie ankiety online, która posłuży jako narzędzie pomocnicze podczas zajęć.
- Twój wizerunek, twoja wizytówka, social media, opis twojej osoby, twoje CV, działanie w grupie, dążenie do wspólnego celu, networking.
- Twoje mocne i słabe strony, twój idealny klient, analiza konkurencji, etyka Trenera Personalnego/Instruktora.
- Forma wystąpienia, ankieta do wystąpienia, kalendarz i quizy, narzędzia gogle.
- Małe i duże cele w wstąpieniach publicznych.
Przerwa
Dzień 2 blok 2
- Przekaz video, ty przed kamerą, ocena prezentacji, materiałów, opracowanie kampanii marketingowej i sprzedażowej, rozpoczęcie sprzedaży, praca w zespole.
- Posty / plakaty /ulotki/ Video / instrukcje.
- Zwiększenie podaży na twoje usługi (sprzedaż łączona), kontakt ze swoim klientem, rodzaje kontaktów z klientami, utrzymanie relacji i retencji, wizja długofalowej współpracy.
- Podsumowanie i oferta wystąpienia na konferencji.
DOŁĄCZ DO NASZEGO UNIKALNEGO SZKOLENIA JUŻ DZISIAJ!
Gwarantem najwyższej jakości szkolenia są prowadzący:
Edyta Bartejczuk- Wolak
to wulkan energii i kopalnia wiedzy. Trening na plecy to jej drugie imię. Autorka wielu programów dydaktycznych. Prezes REPS Polska. Personal Trener i Fitness Instructor z ponad 20-letnim stażem. Entuzjastka holistycznego podejścia do treningu. Autorka książki 365 dni dla kręgosłupa. Na co dzień oprócz pracy szkoleniowej zajmuje się pomocą dla Trenerów Personalnych i Fitness Instruktorów. Jej motto to „Sprawne ciało bez bólu ”!!!
Mateusz Stypułkowski
przedsiębiorca, szkoleniowiec, człowiek sportu.
W biznesie – właściciel agencji szkoleniowo doradczej Businessland, założyciel PTA oraz Wellbeing Academy, właściciel marki klubów fitness HUMAN Fitness Philosophy.
Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem w obszarze managementu.
Jako sportowiec: 2 dan Judo, wielokrotny medalista Mistrzostw Polski, wieloletnie członek Kadry Narodowej Judo.
Ilona Bałuska
Właścicielka Agencji Marketingowej – Redbone zajmującej się kompleksową obsługą firm oraz indywidualnych podmiotów m.in. poprzez branding, projektowanie stron i sklepów internetowych, organizowanie sesji zdjęciowych wizerunkowych oraz produktowych, udzielanie konsultacji z zakresu budowania świadomości marki online.
Jej praca polega na zwiększaniu widoczności klientów agencji w Internecie oraz poprawianiu efektywności sprzedażowej m.in. poprzez konsultacje, ustalanie planu publikacji na kanałach Social Media, ustalenie odpowiedniego języka komunikacji.
Nadzoruje i wdraża kampanie marketingowe i sprzedażowe. Uczestniczka licznych szkoleń, wykładów oraz warsztatów z zakresu budowania wizerunku online oraz Social Media. Prowadzi również konsultacje i warsztaty z fotografii mobilnej oraz zagadnień związanych z budowaniem wizerunku online.